Velkommen til vår kundeserviceportal

Bor du i et Follohus og har spørsmål til oss, logg deg inn for å sende oss en henvendelse.
Vi setter pris på at du er så nøyaktig som mulig når du legger inn informasjon og oppretter din brukerprofil.


Koronavirus – reklamasjon- og servicearbeider.

Grunnet den spesielle situasjonen vi nå er inne i, vil flere av våre leverandører måtte prioritere annerledes enn i en normal situasjon. Follohus følger situasjonen tett og imøtegår de kravene som kommer fra myndighetene etter beste evne.

For deg som kunde betyr dette per nå at du kan melde inn saker som normalt og sammen med våre leverandører vil vi prøve å løse saker via mail eller telefon der det er mulig.

Samtidig må alle våre kunder forvente at det kan være begrenset kapasitet til å prioritere annet enn akutte reklamasjoner, det vil si reklamasjoner som går på mangel på vann, mangel på strøm, vannlekkasjer og andre kritiske tekniske feil.  

Andre henvendelser som krever at servicepersonell fysisk er tilstede, må man forvente blir håndtert på et senere tidspunkt.

Vi ber om forståelse for dette, og oppfordrer alle våre kunder til å være med på å begrense smitten i tiden fremover.


 

Logg inn

Logg inn

Ny bruker?

Registrer deg